Eπίτευξη των στόχων της παρουσίασης

Το να κάνει κάποιος μια παρουσίαση σε ένα συνέδριο ή σε μια διάλεξη και μετά να αποχωρήσει χωρίς να ενδιαφέρεται για τον αντίκτυπο της παρουσίας του δεν είναι δείγμα επαγγελματισμού. Είναι σημαντικό να αξιολογηθεί η επιτυχία της παρουσίασης ώστε να εξαχθούν τα σωστά συμπεράσματα.

Ευθυγράμμιση με τον στόχο

Καθορίστε από την αρχή τον στόχο. Δηλαδή, τι είναι αυτό το οποίο επιθυμείτε να κάνει το ακροατήριο μετά το πέρας της ομιλίας σας; Επίσης, προσδιορίστε χρονικά μέχρι πότε το ακροατήριο καλείται να κάνει την συγκεκριμένη ενέργεια. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας μπορείτε να καταλάβετε εάν δείχνουν ενδιαφέρον για την παρουσίαση. Για παράδειγμα, εάν κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το θέμα ή εάν επιθυμούν σας συναντήσουν μετά.

Επαφές μετά την παρουσίαση

Στο κλείσιμο της παρουσίασης ρωτήστε τι τους άρεσε περισσότερο ή τι είναι αυτό που θα κρατήσουν από την ομιλία σας. Μετά το πέρας της παρουσίασης, μπορείτε να μετρήσετε εάν το ακροατήριο υιοθέτησε τις προτάσεις σας. Για παράδειγμα, πόσοι αγόρασαν το προϊόν ή πόσοι σας έστειλαν μήνυμα για συνεργασία, ή πόσοι σας ακολούθησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Περισσότερες πληροφορίες

Κατεβάστε τον οδηγό σχεδιασμού πειστικών παρουσιάσεων για περισσότερες πληροφορίες.
Επίσης, παλαιότερα άρθρα μας μπορούν να σας δώσουν περισσότερες πληροφορίες για τη μέτρηση του αντικτύπου μιας παρουσίασης:

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Ξεχάστε το άγχος που σχετίζεται με τις παρουσιάσεις. Από το 2006, στο presentations.gr εργαζόμαστε πάνω στις πιο σημαντικές παρουσιάσεις. Οι παρουσιάσεις είναι το πάθος μας και έχουμε εκφράσει επιτυχημένα με οπτικό τρόπο τα πιο δύσκολα μηνύματα. Μπορούμε να αναλάβουμε να εφαρμόσουμε την μεθοδολογία μας σε νέες ή υπάρχουσες παρουσιάσεις σας.

Σχετικό infographic

_Instagram_12jpg