Μια αποτελεσματική παρουσίαση πρέπει να απευθύνεται στο κατάλληλο ακροατήριο

Για την επιτυχία της παρουσίασης σας είναι απαραίτητο να γνωρίζετε καλά το ακροατήριο σας και να τη σχεδιάσετε ώστε να απευθύνεται συγκεκριμένα σε αυτό. Με τη σωστή ανάλυση ακροατηρίου, θα κατανοήσετε σημαντικά στοιχεία για τους ανθρώπους που θα σας παρακολουθήσουν. Έτσι θα καταλάβετε τι τους απασχολεί και με τη χρήση της συναισθηματικής νοημοσύνης θα εξηγήσετε πως θα τους βοηθήσετε να λύσουν το πρόβλημα τους.

Για αυτό αποφύγετε τις παρουσιάσεις «κονσέρβα». Με λίγα λόγια, μη χρησιμοποιείτε την ίδια παρουσίαση σε όλες τις περιπτώσεις. Για παράδειγμα, τα αποτελέσματα μιας εταιρικής έρευνας δεν είναι δυνατό να παρουσιαστούν με τον ίδιο τρόπο στο διοικητικό συμβούλιο και με τον ίδιο σε ένα συνέδριο. Είναι απαραίτητο να κάνετε τις απαιτούμενες αλλαγές και να παρουσιάσετε τα μηνύματα σας με το σωστό τρόπο σε κάθε ακροατήριο ξεχωριστά.

Academy Banner 2jpg

Για περισσότερο από 15 χρόνια στο presentations.gr ερευνούμε και εργαζόμαστε πάνω στις παρουσιάσεις με επιστημονικό τρόπο. Παρακολουθήστε το σεμινάριο σχεδιασμού παρουσιάσεων και θα μάθετε να δημιουργείτε αποτελεσματικές παρουσιάσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Μάθετε περισσότερα για τη μεθοδολογία που εφαρμόζουμε για αποτελεσματικές παρουσιάσεις εδώ.