Πως να εντοπίσετε την «κεντρική ιδέα» της παρουσίασης σας
Σε κάθε παρουσίαση είναι απαραίτητο να κυριαρχεί μια κεντρική ιδέα. Πάνω σε αυτή θα βασισθεί η ανάπτυξη του υλικού των διαφανειών της. Η κεντρική ιδέα καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε το θέμα σας, τον γενικό τόνο που θα χρησιμοποιήσετε και τα αισθήματα που θα αποδώσετε. Είναι αυτό που επιθυμείτε να θυμάται το ακροατήριο μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης.
Όμως, η κεντρική ιδέα δεν είναι το θέμα της παρουσίασης. Είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία εμπνέει το ακροατήριο να κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Για παράδειγμα, εάν σας ρωτήσουν «τι παρουσίαση θα κάνετε»; Η απάντηση «αναβάθμιση λογισμικού» δεν είναι η κεντρική ιδέα. Η σωστή διατύπωση θα μπορούσε να είναι: «η αναβάθμιση λογισμικού θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα μας και θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς».
Για να εντοπίσετε την κεντρική ιδέα, μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες σε μελέτες παρόμοιες με τη δική σας ή σε άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες.
Για περισσότερο από 15 χρόνια στο presentations.gr ερευνούμε και εργαζόμαστε πάνω στις παρουσιάσεις με επιστημονικό τρόπο. Παρακολουθήστε το σεμινάριο σχεδιασμού παρουσιάσεων και θα μάθετε να δημιουργείτε αποτελεσματικές παρουσιάσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.
Μάθετε περισσότερα για τη μεθοδολογία που εφαρμόζουμε για αποτελεσματικές παρουσιάσεις εδώ.