Πως να κλείσετε την παρουσίαση με πρωτότυπο τρόπο

Πως να κλείσετε την παρουσίαση με πρωτότυπο τρόπο

Σε μια παρουσίαση η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική για να κερδίσετε την προσοχή του ακροατηρίου σας. Εξίσου σημαντικός όμως είναι και ο τρόπος κλεισίματος γιατί η τελευταία διαφάνεια είναι αυτή που θα θυμούνται και μετά την παρουσίαση.  

Αποφύγετε λοιπόν να κλείσετε την ομιλία σας με διαφάνειες του τύπου “Ερωτήσεις & Απαντήσεις” και αναζητήστε πιο πρωτότυπους τρόπους για να πετύχετε έναν αξιομνημόνευτο επίλογο. Μερικές ιδέες για την τελευταία πινελιά της παρουσίασης είναι οι παρακάτω:  

  • Ένα κάλεσμα για δράση. Εάν στόχος της παρουσίασης είναι να πείσει, τότε μπορείτε να κλείσετε με ένα δυνατό κάλεσμα προς το ακροατήριο. Για παράδειγμα: “Ακολουθείστε μας σε αυτό το ταξίδι”, “Γραφτείτε τώρα”, “Μάθετε περισσότερα από τους ηγέτες”  

  • Μια γνωστή φράση. Έχει ενδιαφέρον να κλείσετε την παρουσίαση σας με τα λόγια κάποιου. Αλλά αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε φράσεις οι οποίες έχουν αναπαραχθεί πολλές φορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έχουν γίνει πλέον κλισέ, όπως τα λόγια του Steve Jobs. Εναλλακτικά, μπορείτε να αναζητήσετε πρωτότυπες φράσεις από γνωστές ταινίες, ιστορίες ή ακόμα και ανέκδοτα

  • Μια υψηλής αισθητικής εικόνα. Οι εικόνες αποτελούν ισχυρό εργαλείο επιρροής των συναισθημάτων. Επιλέξτε προσεκτικά τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε. Μην βασισθείτε στις πρώτες 2-3 εικόνες που θα συναντήσετε. Η διαδικασία αυτή απαιτεί αρκετό ψάξιμο και διαθέσιμο χρόνο. Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες στις οποίες μπορείτε να αναζητήστε εικόνες υψηλής αισθητικής. Όπως www.istockphoto.com, www.shutterstock.com, https://stock.adobe.com και πολλές άλλες.

Οι παραπάνω ιδέες μπορούν να εφαρμοσθούν εφόσον η δομή της υπόλοιπης παρουσίασης έχει σχεδιαστεί σωστά. 

Μάθετε πως να σχεδιάζετε αποτελεσματικές παρουσιάσεις, παρακολουθώντας το σεμινάριο σχεδιασμού παρουσιάσεων. Δηλώστε συμμετοχή εδώ (θα πραγματοποιηθεί εφόσον συμπληρωθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός συμμετοχών).  

Εάν θέλετε να μεταμορφώσετε τις παρουσιάσεις σας, εφαρμόστε την μεθοδολογία μας η οποία είναι αποτέλεσμα σχετικής έρευνας και εργασίας 15 ετών. Μάθετε περισσότερα εδώ.